سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین وضعیت آب و هوا در مناطق مرزی ایران و عراق


 

  • آخرین وضعیت آب و هوا در مناطق مرزی ایران و عراق

    به گزارش ایسنا، صادق ضیائیان گفت: امروز 17 مهر آسمان شهر قصر شیرین (مرز خسروی) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان به 37 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به 23 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. آسمان شهر قصرشیرین فردا (18 مهر) صاف تا کمی ابری با بیش‌ترین و کم‌ترین دمای 37 و 23 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

    وی در ادامه درباره درباره وضعیت جوی مهران طی روزهای آینده گفت: آسمان این شهر امروز (17 مهر) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر فردا (18 مهر) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در این دو روز در کم‌ترین زمان به 42 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به 26 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

    وی با اشاره به وضعیت جوی شلمچه طی روزهای آینده گفت: آسمان این منطقه امروز (17 مهر) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا امروز (17 مهر) در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان 41 درجه و 27 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در شلمچه فردا (18 مهر) صاف همراه با وزش باد خواهد بود که در گرم‌ترین زمان به 41 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به 26 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

    به گفته ضیاییان، آسمان ایلام 17 مهر کمی تا نیمه‌ ابری همراه با وزش باد و فردا (18 مهر) صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین زمان 31 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان 17 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

    وی درباره وضعیت جوی اهواز طی روزهای آینده گفت: آسمان اهواز امروز (17 مهر) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان 41 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان 25 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر فردا (18 مهر) صاف همراه با وزش باد خواهد بود که در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به 41 و 24 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

    ضیائیان درباره وضعیت جوی شهر نجف طی دو روز آینده گفت: آسمان این شهر امروز صاف پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به 42 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به 27 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. آسمان نجف فردا (18 مهر) صاف تا کمی ابری خواهد بود و دمای هوای در گرم‌ترین زمان 41 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان 24 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

    وی درباره وضعیت جوی کاظمین نیز گفت: آسمان این شهر چهارشنبه (17 مهر) صاف تا کمی ابری خواهد بود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین 41  و 24 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان کاظمین فردا (18 مهر)  صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به 40 درجه سانتی‌گراد و 23 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

    ضیاییان با اشاره به وضعیت جوی کربلا طی دو روز آینده گفت: دمای هوا در این شهر امروز و فردا (17 و 18 مهر) صاف پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا امروز (17 مهر) در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان 41 و 27 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. دمای هوا فردا (18 مهر) 41 درجه سانتی‌گراد و 24 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.